2013年9月7日 星期六

送機

 

二小姐去悉尼公幹一個月 , 星期六晚就要出發 , 我同大小姐和三小姐一齊去機場送機



這日二小姐非常忙碌 , 成日都未正式食過嘢 , 喺佢check in完之後 , 我哋一齊喺機場食晚飯 , 嗰時已經九點幾 , 真係好肚餓呀!

     我哋揀咗喺呢度食                            

小籠包

擔擔麵

雞火炒飯

賽螃蟹

高力豆沙

肴肉

豆沙窩餅

唔知是否因為係機場店, 呢度D食物出品,同機場以外的同一招牌店舖出品,水準好似差一D咁

食完晚餐差不多十一點, 二小姐要準備上機 , 不過佢男朋友仲未到, 等佢男朋友嚟到就要上機嘞
 
 
 
第二日, 二小姐到悉尼 , 傳來這些相 , 佢已經出外遊玩了
 
 
 
呢度係二小姐未來一個月居住的地方

 

 



 

7 則留言:

  1. 呵呵你好,我來坐下先...
    我是夢媽~~
    好想再去悉尼....

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!多謝你大駕光臨 , 得閒多D嚟坐 , 你隻貓貓好靚呀 !

      刪除
  2. Hi, 來探你^^ 祝大家今晚追月夜快樂!~~

    回覆刪除
  3. 我地又見面啦舊BLOG友,不過我唔識用呀......

    回覆刪除