2013年9月26日 星期四

雪花秀

 

大小姐而家很少去韓國 , 我用開嘅雪花秀已經用完了

不過大小姐都好有我心 , 佢有同學去韓國玩

佢就托同學幫佢買雪花秀俾我 , 呢隻護膚品價錢比較貴

講真如果叫我自己買 , 我有D唔捨得呢

好在佢一盒都可以用到差不多半年 , 算係貴買平用

 

潤燥精, 第一次用雪花秀就開始用滋 陰系列, 覺得效果幾好

 
 

 眼霜 , 以前用閃理眼霜 , 今次係珍雪眼霜 , 係升級版 , 所以係好用D

 

呢隻係珍雪面霜 , 但係我仲未捨得用啊 ! 要用哂D舊嘅先 

 雪花秀喺韓國多數係D上了年紀嘅阿豬媽用嘅 , 我真係想唔認老都唔得嘞 , 而事實上 , 試過幾隻護膚品 , 係雪花秀比較適合我呢 !

 

3 則留言:

  1. 轉天氣我也要找尋一些勁補濕既護膚品了, 這個香港售價多少?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我用的雪花秀多數是在韓國買的 , 因為在韓國買平很多 , 在香港專門店是貴很多的 , 如果在其它地方買就會平D
      http://www.apple-beauty.com/www/html/index.php 你可以去呢個網址睇下

      刪除
    2. 謝謝你, 等我慢慢睇下先!^^

      刪除