2013年10月31日 星期四

午餐

平日午飯多數出街食, 因為得我自己一個人食 , 我都懶得煮

今日大小姐學校早放 , 可以同我食lunch

我約咗佢喺沙田等 , 都要我等佢等到三點幾

最後我地就去咗Pokka Cafe 食嘢 , 下午茶嘅時間 , 都仲要攞籌等位呢!


 

我叫咗豬骨沙拉麵



大小姐嘅牛肉湯拉麵

我地一路食一路傾 , 到六點先走呢


早幾日喺大埔自己食 , 去咗呢間ONCE KITCHEN食

餐湯

蒜茸飽

 

焗海鮮飯

 

仲有杯餐茶 , 咁多嘢吃 , 埋單都係六十幾蚊 , 其實都好抵

 

 

希望佢地能夠越做越旺 , 唔好有咁多空位


 

3 則留言: