2013年11月6日 星期三

Dinner@ Rice Paper


十一月三日     星期日

大小姐今日約我出街食飯

佢約我地去又一城的 Rice Paper食越南菜

點知三小姐感冒唔去

四少又話唔想日日出街喎

最後得我同大小姐同大小姐男朋友三個人去

我地去到又要排隊 , 排咗一陣先有位

星期日的又一城 ,周圍都要排隊入座


三個人食咗


 

薄燒豬頸肉



 

波蘿海鮮炒飯

 
 
 

大蝦米紙卷

 

牛柳粒紅飯

 

沙爹串燒

 

這裏的食物幾啱我的口味 , 環境也很舒服 , 燈光暗暗地好有情調 , 令人食得很開心 , AE Card 還有優惠呢 !

 

 
 

3 則留言:

  1. 我1直以為你得3個寶貝,原來還有位公子,愛熱鬧的我,羨慕到流哂口水呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然係好熱鬧 , 但係養咁多個好辛苦架 ! 你兩個寶貝咁乖 , 我就真係羨慕到流哂口水呀 !

      刪除
  2. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除